POLITYKA JAKOŚCI

 

 

 

Politykę Jakości firmy TEL-MAT Wojciech Głowacki wyznacza klient i jako jedyny arbiter weryfikuje, potwierdza i wyznacza nowe kierunki rozwoju firmy.

Pełne zadowolenie klienta z jakości oferowanych wyrobów i świadczonych usług jest naszym nadrzędnym celem.

Właściciel zobowiązuje się i wszystkich pracowników do spełniania wymagań oraz do ciągłego doskonalenia skuteczności przyjętego w firmie Systemu Zarządzania Jakością.

 

Politykę tą realizujemy poprzez :

 

 

·            NIEUSTANNE DĄŻENIE DO DOSKONALENIA I POSZERZANIA GAMY OFEROWANYCH PRZEZ NAS  USŁUG.

 

·            ZAWIERANIE UMÓW JEDYNIE Z WIARYGODNYMI, UCZCIWYMI I SPRAWDZONYMI KLIENTAMI.

 

·            ZAWIERANIE UMÓW JEDYNIE WIARYGODNYMI I SPRAWDZONYMI DOSTAWCAMI.

 

·            STWORZENIE ODPOWIEDNICH WARUNKÓW PRACY ZACHĘCAJĄCYCH DO PRACY ZESPOŁOWEJ.

| + - | RTL - LTR
Facebook account of creator this website CHECK THIS OUT!