Politykę Jakości firmy TEL-MAT Wojciech Głowacki wyznacza klient i jako jedyny arbiter weryfikuje, potwierdza i wyznacza nowe kierunki rozwoju firmy.
Pełne zadowolenie klienta z jakości oferowanych wyrobów i świadczonych usług jest naszym nadrzędnym celem.
Właściciel zobowiązuje się i wszystkich pracowników do spełniania wymagań oraz do ciągłego doskonalenia skuteczności przyjętego w firmie Systemu Zarządzania Jakością.
Politykę tą realizujemy poprzez :
· NIEUSTANNE DĄŻENIE DO DOSKONALENIA I POSZERZANIA GAMY OFEROWANYCH PRZEZ NAS USŁUG.
· ZAWIERANIE UMÓW JEDYNIE Z WIARYGODNYMI, UCZCIWYMI I SPRAWDZONYMI KLIENTAMI.
· ZAWIERANIE UMÓW JEDYNIE WIARYGODNYMI I SPRAWDZONYMI DOSTAWCAMI.
· STWORZENIE ODPOWIEDNICH WARUNKÓW PRACY ZACHĘCAJĄCYCH DO PRACY ZESPOŁOWEJ.